maanantai 5. marraskuuta 2012


Tänään on 5.11.2012. Olen ollut selvin päin tasan kaksi kuukautta. Tämän blogin ensimmäinen teksti on kirjoitettu 17.9. ja sitä on luettu tähän päivään mennessä 10 481 kertaa.

Vaikka juuri nyt onkin surullinen ja hieman rikkonainen olo, tunnen silti valtavaa ylpeyttä itsestäni. Vaikka olen koko ajan ollut tietoinen, että tama päätös on tärkein ja ehkä suurin, jonka olen koskaan tehnyt, en ehkä silti olisi uskonut pystyväni tähän. Helppoa se ei ole aina ollut, luultavasti vielä vaikeampia aikoja on edessä, mutta juuri nyt, tänään, tunnen ylpeyttä.

Tämä blogi on ollut ystävien ohella avuista suurin. Rupesin alun perin kirjoittamaan soberismista itselleni, ja luen edelleen viikoittain kaikki tekstini läpi, jotta muistan millaisia tunteita olen käynyt läpi. En kuitenkaan milloinkaan olisi uskonut, millaisen suosion tämä ajatusteni purku saavuttaa myös muissa. Enkä etenkään sitä, miten paljon siitä suosiosta voi olla apua minulle itselleni tässä prosessissa.

Valtava kiitos siis kaikille lukijoille, kommentoijille, jakajille, ihmisille, jotka ovat soittaneet, laittaneet viestiä ja olleet yhteydessä. Kaikille teille.

Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti